Odkvapávacia miska Formula Pro Advanced Baby Brezza

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

9,90 vrátane DPH

Dostupné skladom

Spôsoby doručenia:
  • GLS Kuriér: 4,8€
  • GLS ParcelSHop: 4€
  • Packeta: 4,10€
  • Packeta Home HD: 6,67€
  • Osobný odber: A. H. Škultétyho 346/66, 99001, Veľký Krtíš

Doprava zdarma pri objednávke nad 300€ s DPH

Potrebujete poradiť?

S otázkami sa na náš môžete obrátiť emailom alebo telefonicky na:

Kontaktujte nás prosím v čase od 9:00 do 16:00

Možnosti platby:

Popis

Detail produktu

Značka

Babybrezza

Hodnotenia zákazníkov

0 hodnotení
0
0
0
0
0

Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.

Tento produkt môžu ohodnotiť len prihlásení zákazníci, ktorí si ho kúpili.

Značka

V roku 2010 Steven Betesh predstavil na trh Baby Brezza s cieľom zmeniť spôsob, akým rodičia kŕmia svoje deti. Po štyroch synoch si uvedomili, aké časovo náročné sú základné úlohy pri kŕmení dieťaťa, ako je miešanie fliaš a výroba domácej detskej výživy. Verili, že musí existovať jednoduchší spôsob! Od roku 2011, s uvedením prístroja One Step Food Maker (prvý stroj, ktorý automaticky varí a mieša domácu detskú výživu), Baby Brezza vyvinula revolučné riešenia na uľahčenie kŕmenia. Spoločnosť má ústredie v Newarku v štáte New Jersey a spolupracujú s poprednými distribútormi detských produktov po celom svete, aby zabezpečili, že rodičia budú môcť využívať ich produkty bez ohľadu na to, kde žijú.
V roku 2010 Steven Betesh predstavil na trh Baby Brezza s cieľom zmeniť spôsob, akým rodičia kŕmia svoje deti. Po štyroch synoch si uvedomili, aké časovo náročné sú základné úlohy pri kŕmení dieťaťa, ako je miešanie fliaš a výroba domácej detskej výživy. Verili, že musí existovať jednoduchší spôsob! Od roku 2011, s uvedením prístroja One Step Food Maker (prvý stroj, ktorý automaticky varí a mieša domácu detskú výživu), Baby Brezza vyvinula revolučné riešenia na uľahčenie kŕmenia. Spoločnosť má ústredie v Newarku v štáte New Jersey a spolupracujú s poprednými distribútormi detských produktov po celom svete, aby zabezpečili, že rodičia budú môcť využívať ich produkty bez ohľadu na to, kde žijú.